نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک: دامنه تغییرات و ادامه انتصابات در شهرداری اصفهان به هفته گذشته هم رسید و مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری در این هفته معرفی شد.
کد خبر: ۷۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 14 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شاید رسیدن آب زاینده رود به ناژوان در شهر اصفهان را که هرچند خبری تکراری در طول سال باشد را بتوان مهمترین خبر در حوزه محیط زیست و اجتماعی در هفته گذشته در اصفهان دانست.

خبری که به رغم خوشحالی برای مردم اصفهان و غرب، شرق را نگران کرد.

دامنه تغییرات و ادامه انتصابات در شهرداری اصفهان به هفته گذشته هم رسید و مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری در این هفته معرفی شد.

علی اکبر بقایی مدیری جوان تر از بقایی قبل که در این سازمان مدیریت را برعهده داشت، برسرکار آمده تا حلقه مدیران جوان در شهر رو به تکمیل بگذارد.

بزرگترین حماسه مردم اصفهان در سال جاری را می توان به نام روز سه شنبه، زد. روزی که همه مردم اصفهان از هر قشر و صنفی خود را به دریای استقبال از غواصان شهید رساند و تصاویری زیبا و غرورآفرین از عهد مردم با شهدا به تصویر کشیده شد.

تجمع چندباره بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در خیابان فرشادی و بستن خیابان نشاط برای چندین ساعت توسط این بازنشستگان از دیگر خبرهای اصفهان رد هفته ای که گذشت، بود.

نجات ماهی های گیر افتاده در ماندآب های زاینده رودی که یک روز جان میگیرد و مابقی روزهای سال بی جان در شهر می افتد، از تاثیرگذارترین خبرهای حوزه محیط زیست در اصفهان بود.

این اقدام از سوی نهادهای مردمی دوستدار طبیعت و اداره کل حفاظت از محیط زیست استان و با همکاری فراوان مردم طی سه روز انجام شد تا ماهی های در حال تلف شدن در این روزهای گرم سال به بالادست زاینده رود منتقل شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :