مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: در حال حاضر طرح‌های سخت‌افزاری مانند احداث سدها به آخر کار خود رسیده و اکنون سیاست وزارت نیرو اجرای طرح‌های نرم افزاری اجتماعی و آموزشی مانند طرح داناب است.
کد خبر: ۷۴۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 28 May 2019
به گزارش تابناک به نقل از شرکت آب منطقه ای اصفهان، تفاهم‌نامه داناب 1 و 2 بین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و مدیرکل آموزش و پرورش استان برای مدت دو سال تحصیلی به امضا رسید.
 
این تفاهم‌نامه با هدف تحقق آموزش‌های عمومی و بسترسازی فرهنگی حفاظت بهتر از منابع آب و در راستای تفاهم بین وزارتخانه‌های نیرو و آموزش و پرورش به امضا رسید.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در این جلسه، گفت: در حال حاضر طرح‌های سخت‌افزاری مانند احداث سدها به آخر کار خود رسیده و اکنون سیاست وزارت نیرو اجرای طرح‌های نرم افزاری اجتماعی و آموزشی مانند طرح داناب است که بر اساس ارزیابی‌ها نتایج بسیار خوبی نیز از آن حاصل شده است.
 
مسعود میرمحمد صادقی افزود: یکی از بهترین و اثرگذارترین گروه‌های هدف برای آموزش، دانش‌آموزان هستند و استان اصفهان همیشه در اینگونه طرح‌ها پیشرو بوده است.
 
همچنین محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش با تشکر از فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای در طرح داناب، اظهار کرد: از میان طرح‌های مختلفی که در آموزش و پرورش اجرا می‌شود، طرح داناب جزو طرح‌هایی است که به ‌دلیل اهمیت ملی بحث آب، مورد استقبال ویژه آموزش و پرورش قرار گرفته است، با همه وجود آن را پذیرفته و از این طرح استقبال می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار