اتلان در اصفهان؛
تابناک: فیلم مستند « آتلان » به کارگردانی و تهیه کنندگی معين کريم الديني که تندیس بهترین فیلم مستند را از سی وسومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد در سینما سوره اصفهان اکران می‌‌شود.
کد خبر: ۷۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 09 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، اتلان عصر امروز ساعت 17 در سینما سوره اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

این اثر مستند که توانسته جوایز بسیاری را از جشنواره مختلف به دست آورد با کارگردانی معين کريم الديني، پژوهشگری فاطمه سرافراز، مدیر تصویر‌برداری؛ سامان لطفیان، صدابرداری؛ طاهرپیشوایی، صداگذاری؛ مهرداد جلوخانی، آهنگسازی ؛ آریا عظیمی‌نژاد، مدیریت تولید؛ بهروز کاظمی، عکاسی؛ علی باقری، دستیار کارگردانی؛ محمدجواد گلزاری، تهیه‌کنندگی؛ معین کریم‌الدینی، تهیه و تولید شده است.

"آتلان" روایت زندگی یک مربی سوارکاری به نام علی و اسب ترکمن اش به نام «ایلهان» است. این فیلم تلاش مرد و اسب را برای زنده ماندن و نفس کشیدن در شرایط حرفه ای تصویر کرده است.
این فیلم سینمایی یک اثر داستان‌گو مبتنی بر درام است و سعی کردم اصول داستان گویی همراه با تعلیق لحظه به لحظه را پیش روی مخاطب قرار دهم.

مستند «آتلان» توانست در جشنواره «سینما حقیقت» جایزه بهترین کارگردانی و در جشنواره‌ فیلم فجر جایزه بهترین فیلم مستند را بگیرد. علاوه بر این، این فیلم در هشتمین جشنواره «سینما حقیقت» توانست جوایز بهترین تصویربرداری، بهترین تدوین و بهترین مستند بلند بخش بین‌الملل را از آن خود کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار