حریرچیان:
تابناک: هوشنگ حریرچیان بازیگر اصفهانی سینما و تلویزیون گفت: آگاهی بخشی رسالت اصلی حرفه خبرنگاری است و آنانی که در این جهت رفع تکلیف می کنند به آفت حرفه ای مبتلا شده اند.
کد خبر: ۷۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 09 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حریرچیان افزود: این آگاهی به مردم درهمه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی خود را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در متن مردم و جامعه هستند تصریح کرد: همه مردم از این موضوع آگاهی دارند و در این زمینه هیچ توضیحی نمی توان داد.

وی با اشاره به اینکه برخی خبرنگاران انجام وظیفه می کنند و برخی دیگر رفع تکلیف گفت: سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند،کسانی که وظیفه خودرا انجام می دهند خیلی زیاد هستند آنها رسالت خود را به نحو درست انجام می دهند.

حریرچیان با اشاره به تاثیر علاقه در کار خبرنگاری گفت: کار خبرنگاری نیز همانند بازیگری است اگر عشق و علاقه در آن باشد موفقیت ها دو چندان می شود.

وی افزود: این عشق و علاقه خود را در کنار دانش تکمیل می کند و کسانی که مفاهیم را درک کنند بیشترموفق ترند.
ˈ
ورود زنده ها ممنوعˈ ،دو خواهرˈ،ˈپوست موزˈ، ˈقاعده بازی ˈ،ˈیک بوس کوچولوˈ،ˈکودکانهˈ،ˈگاهی به آسمان نگاه کن ˈ،ˈجعفرخان از فرنگ برگشته ˈ،ˈآشپزباشیˈ،ˈساختمان پزشکانˈ،ˈسایه سلطانˈ و ˈپژمانˈ از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی است که هوشنگ حریرچیان بازیگر اصفهانی در آنها نقش داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :