استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان با اشاره به پروژه انتقال آب سولگان به رفسنجان گفت: در زمانی که مسئولیت معاونت وزارت نیرو را بر عهده داشتم پروژه انتقال آب سولگان به رفسنجان لغو شد و این پروژه اعتبار قانونی ندارد.
کد خبر: ۷۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 07 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای بخش دناکوه شهرستان سمیرم اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید برقراری توازن منطقه‌ای بین استان‌های کشور و شهرستان‌ها است.

وی رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته را یک ارزش برای دولت برشمرد و گفت: متاسفانه این توازن تا به امروز ایجاد نشده است ولی دولت حجت‌الاسلام روحانی به صورت جدی تری به این موضوع پرداخته است و امیدوار هستیم که وضعیت شهرستان‌ها مطلوب‌تر و توازن منطقه‌ای تحقق یابد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر دولت از نظر بودجه و اعتبارات با محدودیت مواجه است، اظهار امیدواری کرد که با توجه به موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای و اجرای مرحله نهایی این مذاکرات شرایطی فراهم شودکه دولت بتواند برنامه‌های خود را مطلوب‌تر به انجام رساند.

وی به شرایط رودخانه ماربر و احداث سد در آن منطقه اشاره کرد و گفت: بایستی در کارگروه مربوطه مباحث جدی صورت پذیرد و همه موارد مرتیط به دقت بررسی شود.

زرگرپور به مشکل جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: تامین منابع مالی این جاده‌ها برای بر طرف کردن محدودیت‌های ارتباطی باید در اولویت قرار گیرد چرا که شان مردم شهرستان فراتر است.

وی با بیان اینکه به عنوان نخستین مسئول در استان اصفهان با پروژه انتقال آب سولگان به رفسنجان مخالفت کرده است، افزود: در زمانی که مسئولیت معاونت وزارت نیرو را بر عهده داشتم این تخصیص آب لغو شد و این پروژه اعتبار قانونی ندارد.

استاندار اصفهان بیان کرد: آنچه که در این مقطع زمانی اهمیت دارد پرداختن به مسئله خشکسالی و برطرف کردن مشکل 10 هزار هکتار باغات این منطقه است.

وی منطقه پادنا را نگین زیبای شهر سمیرم و سمیرم را نگین اصفهان برشمرد و افزود: امیدوار هستیم که شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که در شان مردم این منطقه باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار