‍ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تمام سالن‌های ورزشی استان جهت اسکان ساکنین مناطق در معرض خطر سیل آماده است.
کد خبر: ۷۲۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 30 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان استان، صابر رحیمی در نشست هماهنگی سمن ها و هیات های ورزشی استان با موضوع مقابله با بحران احتمالی سیل، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های کم سابقه در روز‌های آینده و احتمال سیلابی شدن مناطقی از سطح استان، لازم است هوشیارانه و با آمادگی کامل در تمام بخش‌ها حضوری فعالانه در میدان عمل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی و اماکن تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان در اختیار مدیریت بحران جهت اسکان خواهند بود، افزود: این اماکن با هماهنگی ستادهای مدیریت بحران استان و شهرستانها هم اکنون در حال تجهیز و آماده باش هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه تشکیل گروه های عملیاتی ۳۰ نفره متشکل از ورزشکاران، قهرمانان هیاتهای ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در تمامی شهرستانها با یونیفورم مشخص را از دیگر اقدامات ورزش و جوانان استان برای مقابله با بحران احتمالی سیل اعلام کرد.

وی از هیات های نجات غریق، شنا، قایقرانی، پزشکی ورزشی، اتومبیلرانی و کمیته آفرود و کوهنوردی به صورت مشخص و سایر هیات های ورزشی خواست ضمن آماده باش کامل کلیه اماکن در اختیار خود را جهت خدمت رسانی آماده کنند.

رحیمی در ادامه با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه های آن در راستای ایجاد آرامش در مناطق سیل زده و در خطر سیل و کاهش صدمات ناشی از آن تاکید کرد: ورزشکاران این استان هم اکنون در جای جای مناطق سیل زده از جمله شیراز و گلستان در حال خدمات رسانی هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار