15 تا 19 مرداد ماه برپا می شود
تابناک: دومین نمایشگاه تخصصی خانه و آشپزخانه از تاریخ 15 تا 19 مرداد ماه در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان برپا می شود.
کد خبر: ۷۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 05 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، دومین نمایشگاه خانه و آشپزخانه در فضایی به مساحت 8 هزار و 500 مترمربع با تعداد 100 مشارکت کننده در قالب 120 غرفه متنوع میهمان همگان به ویژه بانوان خوش سلیقه است.

در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، قم، البرز، همدان، خوزستان، قزوین و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

شرکت کنندگان نمایشگاه امسال خانه و آشپزخانه، در زمینه های انواع ظروف، لوازم خانگی برقی کوچک، چینی، بلور، کریستال، سرویس غذاخوری و پذیرایی، پلاسکو، سینک، هود، اجاق های صفحه ای، میز ناهارخوری، تزیینات و دکوراسیون و دستگاه های تصفیه آب فعالیت می کنند.

تفاوت این دوره نمایشگاه حضور پر رنگ تر برندهای برتر در صنعت لوازم و ظروف آشپزخانه در سه سالن نمایشگاهی است و نیز حضور بیشتر فعالان بخش سینک، هود، اجاق های صفحه ای و میز ناهارخوری وجه تمایز نمایشگاه امسال خواهد بود.

از جمله برندهای حاضر در دومین نمایشگاه تخصصی خانه و آشپزخانه می توان به آراکس، استیل البرز، بی مکث، تابان، کیهان تفلون، مای کیچن، ظرفیران، سوئیس هوم، برایتون، برلیانت و هافمن اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار