فریبرز ایمانی در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:این دانشگاه در سال ۹۷ طی ۶ مرحله نسبت به برگزاری مزایده عمومی از طریق سامانه تدارکات دولت اقدام به فروش تجهیزات و اقلام ضایعاتی، خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های فرسوده و خودرو‌های خارج از رده اداری نموده است و جمعا مبلغ ۳۷ میلیارد ریال به حساب دانشگاه واریز شده است.
کد خبر: ۷۲۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 02 March 2019

 

دکتر فریبرز ایمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در این ارتباط مبلغ یک میلیارد و 712 میلیون ریال مربوط به فروش ضایعات و اسقاطی دپو شده طی سالیان گذشته در فضای انبار مرکزی دانشگاه، مبلغ 379 میلیون ریال مربوط به فروش 185 دستگاه موتورسیکلت اسقاطی و16میلیارد و 178 میلیون ریال مربوط به فروش 179 دستگاه خودرو فرسوده و غیر قابل شماره گذاری به صورت اسقاطی (کیلوفروش ) می باشد.

وی خاطر نشان کرد:51 دستگاه خودروی قابل واگذاری و قابل شماره گذاری به مبلغ 18 میلیارد و880 میلیون ریال نیز به فروش رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: تمامی مراحل مزایده های فوق توسط مدیریت پشتیبانی و با هماهنگی لازم با مدیریت های دیگر از جمله مدیریت مالی صورت گرفته است.

ایمانی تصریح کرد: با توجه به عمر بالای ناوگان حمل نقل دانشگاه اقدامات لازم جهت اخذ مجوز مربوطه، تأمین اعتبار و عقد قرارداد برای تکمیل و نوسازی این ناوگان صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار