تابناک: تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف تأسیسات دریایی صدر نشین رفت که نهایتا این بازی با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید، این در حالی بود که مس نزدیک ترین تعقیب کننده این دو تیم برابر منصوری قرچک شکست سنگینی خورده بود.
کد خبر: ۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ 23 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف تأسیسات دریایی صدر نشین رفت که نهایت این بازی با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید.

این دیدار حکم فینال لیگ را داشت و تیم برنده این مسابقه می‌توانست شانسش را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ افزایش بدهد اما با این حال این دیدار به تساوی صفر بر صفر به پایان رسید که با توجه به اینکه تیم تاسیسات میزبان محسوب می‌شد، نتیجه به دست آمده بیشتر به سود تیم اصفهانی شد.

بعد از این دیدار کشاورز با بیان اینکه تاسیسات دریایی بیشترین شانس را برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال دارد گفت: از روز اول که آمدم به مسئولان تیم قول قهرمانی ندادم.

وی درباره کسب تساوی مقابل تیم صدرنشین تاسیسات دریایی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود اما نیمه دوم به طور کامل در اختیار ما بود و متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. فکر می کنم حداقل حق‌مان این بود که با تفاضل یک گل پیروز میدان باشیم اما در مجموع بازی زیبا و جذابی را شاهد بودیم و دو تیم جوانمردانه و جنگنده بازی کردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: وقتی شمسایی اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت فشارمان را بر دروازه حریف بیشتر کردیم و توانستیم آن‌ها را در زمین خودشان نگه داریم و با فشاری که آوردیم موقعیت‌های گلزنی خوبی به دست آمد که از آن نتوانستیم استفاده کنیم.

با وجود این شرایط گیتی پسند باید در سه هفته باقی مانده تمام تلاش خود را برای کسب قهرمانی انجام دهد و منتظر نتیجه نگرفتن تأسیسات دریایی باشد.

نتایج دیگر بازی های این هفته نیز به شرح زیر است:

ماهان تندیس قم4 - مقاومت البرز4

شهروند ساری9 - دبیری تبریز2

فردوسی مشهدیک - شهرداری ساوه یک

پایاسازه تبریز5- حفاری خوزستان3

تاسیسات دریایی صفر - گیتی پسند صفر

میثاق تهران4 - فرش آرا یک

منصوری قرچک6 - مس سونگون صفر
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار