تابناک: جالب تر از همه این موضوعات اینکه رئیس شورای کار پلی اکریل اصفهان که اعتقاد دارد مدیرعامل کنونی شرکت یک فرد اقتصادی و به دور از کار سیاسی است، چندان در این شرکت دوام نخواهد آورد چراکه پلی اکریل یک شرکت سیاسی است!.
کد خبر: ۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 04 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شرکت پلی اکریل اصفهان که چند سالی است با مشکلات متعددی برای ادامه مسیر تولید خود دست و پنجه نرم می کند زمانی در آستانه انحلال و ورشکستگی قرار گرفت.

این شرکت در سال گذشته که همزمان با اعتصابات کارگری کارخانه همراه شده بود، مشمول ماده 141 قانون تجارت شد و در خطر انحلال قرار گرفت.

گرچه مشکل انحلال این شرکت برطرف شد اما در نهایت به دلیل اعتراضات گسترده کارگری هیئت مدیره پلی اکریل برکنار و انتخابات جدید برای انتخاب اعضا برگزار شد.

مدیران فعلی پلی اکریل اصفهان معتقداند علاوه بر فشار تحریم‌ها و نیز واردات بی رویه منسوجات به کشور، سیاسی کاری مدیران گذشته و فسادهای مالی در این شرکت سبب تضعیف پلی اکریل شده بود.

علی یزدانی، رئیس شورای کار شرکت پلی اکریل در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفته بود؛ انتصاب مدیران سیاسی برای یک شرکت صنعتی مانند پلی اکریل بزرگترین اشتباه بود که در دوران این مدیران اختلاس و بدهی‌های میلیاردی در این شرکت رقم خورد.

گرچه یزدانی از اختلاس مدیران قبلی خبر می دهد اما هیچگاه خبری مبنی بر دستگیری یا پیگیری دستگاه قضایی در این خصوص به گوش نرسید و جالب تر آنکه یزدانی می گوید دو تن از مدیران قبلی پلی اکریل، هم اکنون در سمت های دیگر یکی در استانداری یکی از استان ها و دیگری در ارومیه مشغول به کار است!.

جالب تر از همه این موضوعات اینکه رئیس شورای کار پلی اکریل اصفهان که اعتقاد دارد مدیرعامل کنونی شرکت یک فرد اقتصادی و به دور از کار سیاسی است، چندان در این شرکت دوام نخواهد آورد چراکه پلی اکریل یک شرکت سیاسی است!.

حال با این وضعیت و در شرایطی که سیاست بیش از اقتصاد در یک واحد تولیدی آن هم واحدی که بیش از دو هزار کارگر دارد، مانور می دهد، نمی توان انتظاری برای توسعه و بهبود صنعت نساجی در استان اصفهان داشت و هنوز هم این استان را منچستر ایران لقب داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار