مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور اواسط اسفند ماه را زمان احتمالی بهره برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اصفهان عنوان کرد.
کد خبر: ۷۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۴ 15 February 2019

به گزارش تابناک، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در بازدید از ورزشگاه نقش جهان با بیان اینکه مراحل تکمیلی طبقه دوم این ورزشگاه در حال انجام است گفت: ورزشگاه نقش جهان برای بازی شهرآورد به بهره برداری می رسد.
حسن کریمی با اشاره به اینکه چادرهای طبقه دوم هم تا پایان خرداد سال آینده نصب می شود افزود: پیمانکاران داخلی چادرهای این ورزشگاه را دوخته و نصب می کنند. 
وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیرعامل فولادمبارکه سپاهان تا پایان سال یا اوایل سال آینده کار واگذاری نهایی این طرح ملی به فولادمبارکه نهایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز کشور با اشاره به افزایش پارکینگیهای این مجموعه ورزشی افزود: برای حضور تماشاگران محورهای ورودی به این ورزشگاه به سه مسیر افزایش یافته و پارکینگهای ضلع جنوبی و شمالی با گنجایش بیش از ۳ هزار خودرو ساخته شده است. 
کریمی گفت: در آینده نزدیک کیت های ورودی این مجموعه ورزشی به ثبت بلیط اینترنتی مجهز می شود که اینکار پس از ورزشگاه آزادی تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام خواهد گرفت.
وی افزود: ورزشگاه نقش جهان یکی از بهترین ورزشگاه های کشور است و در آینده ای نزدیک و با تأیید ای اف سی در رقابت های بین المللی هم حضوری فعال خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار