شرکت پالایش نفت کرمانشاه موفق به دریافت تندیس صنعت سبز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.
کد خبر: ۷۰۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت کرمانشاه ،این شرکت در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، با توجه به انجام پروژه‌های زیست محیطی متعدد، رعایت ضوابط و الزامات زیست محیطی، ترویج فرهنگ زیست محیطی و پیشگیری از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی به عنوان صنعت سبز کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.

استقرار، پیاده‌سازی و ارتقای سیستم‌های مدیریتی ازجمله ISO۱۴۰۰۱ و OHSAS۱۸۰۰۱، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های پایش لحظه‌ای و آن‌لاین بر روی دودکش کوره و همچنین خروجی سیستم تصفیه پساب صنعتی و رعایت الزامات و استانداردهای زیست محیطی مطابق ضوابط خوداظهاری در پایش پارامترهای زیست محیطی از مهمترین اقدامات و پروژه‌های زیست محیطی انجام شده در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است.

حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز، مدیریت پسماندهای عادی، صنعتی و ویژه، بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی از دیگر اقدامات و پروژه‌های زیست محیطی انجام شده در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است.

شرکت پالایش نفت کرمانشاه همواره در راستای حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار گام برداشته و رعایت اصول و ضوابط زیست محیطی را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار