دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: معاون یکی از شهرستان های استان به دلیل مشارکت در تخلفات شهرداری در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 24 January 2019

 معاون فرماندار یکی از شهرستان‌های قزوین دستگیر شد

محمد قاسمی با بیان دستگیری معاون فرماندار یکی از شهرستان های استان به دلیل مشارکت در تخلفات شهرداری افزود: در پی رسیدگی به پرونده تخلفات مالی برخی از مسئولان شهرداری یکی از شهر‌ستان های استان، معاون فرماندار این شهرستان نیز دستگیر شد.

دادستان استان اضافه کرد: مشارکت در تخلفات مالی شهرداری یکی از شهرستان های استان از اتهامات این فرد می باشد و متخلفان این پرونده برای رسیدگی در زندان به سر می برند.

قاسمی پیش از این اعلام کرده بود، شهرداری یکی از شهرستان های استان با برگزاری قراردادها و مزایده های صوری،مبالغی با واسطه به حساب مدیران و مسئولان شهرداری واریز می کرده است.

وی تصریح کرد: این پرونده در مراحل ابتدایی قرار دارد تا زمانی که حکم قطعی صادر نشده است، نمی توان درباره آن اطلاع رسانی کرد.

این مقام قضایی استان ابراز کرد: مبالغ هنگفتی در این تخلفات به بیت المال ضرر وارد شده و مبالغ کلانی به صورت نامشروع به پیمانکاران و اشخاصی که در آن مجموعه حضور داشتند، پرداخت شده که مصداق تصرف در اموال عمومی است.

محمد قاسمی افزود: کارشناس یکی از ادارات کل استان به اتهام رشوه و تخلفات مالی نیز دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار