فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرحی با عنوان ۴۰ سال امنیت پایدار با هدف نمایش اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس و خدمت رسانی مضاعف یگان های این فرماندهی به مردم در بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 15 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، طرحی با عنوان40 سال امنیت پایدار در دستور کار مجموعه پلیس استان قرار گرفته تا بتوانیم از این طریق ابعاد اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس پس از انقلاب را برای مردم به نمایش بگذاریم.
وی اجرای طرح مذکور را از اول بهمن عنوان کرد و افزود: یکی از محورهای اصلی این طرح تشریح سیر تحول رویکردهای نیروی انتظامی در 40 سال گذشته و بیان دستاوردها و خدمات این نیرو برای مردم است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نگاه پلیس به مردم در رژیم طاغوت نگاه مخدوم و خادم بود اظهار داشت: امروز رویکرد نیروی انتظامی به خادم و مخدومی تغییر کرده و خود را خدمتگزار بی منت برای مردم می داند.
وی محور بعدی طرح مذکور را نمایش چهره یک پلیس خدمتگزار دلسوز همراه با اقتدار و قدرت و در تراز انقلاب اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: در این طرح تلاش می کنیم تا ماموران بتوانند با رأفت و مهربانی بیشتر از کار مردم گره گشایی کرده و به صورت مضاعف تر به مردم خدمات ارائه کنند.
سردار معصوم بیگی، پیرامون نمایش اقتدار پلیس در بهمن امسال گفت: در این زمینه طرح ها و عملیات های ویژه ای طراحی شده و ماموران پلیس با قدرت تمام با مجرمان، متخلفان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد می کنند تا زمینه ارتقای احساس امنیت بیشتر مردم فراهم شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار