به نظر می رسد سخنان دیروز استاندار در بهمئی عصاره ای بود از تلاش های مدت حضورش در استان برای دادن انگیزه به مدیران از یک طرف و برداشتن دلیل درد مزمن از طرف دیگر در صورت درمان نشدن آن و در واقع این سخنان تلاشی است برای درمان این درد مزمن استان که عامل مهم در توسعه نیافتگی استان شده است.
کد خبر: ۶۹۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 25 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، روز گذشته عدل هاشمی ، اعضای کمیسیون انرژی مجلس را به بهمئی برد تا کلنگ زنی پروژه کارخانه لوله سازی بدون درز را در این شهرستان بر زمین بزنند. این آئین را در واقع استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بالاترین مقام اجرائی استان میزبانی می کرد. در این آئین چند نکته در سخنان نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد که نشان از دغدغه ای دارد که به شدت ذهن مسئولین استان را به خود مشغول کرده است!
در سخنان عدل هاشمی پور و استاندار احمدی ، مدیران استان خطاب قرار گرفته اند که باید در روند تکمیل پروژه ها ، سرعت دهنده باشند .
 
سخنان استاندار در بهمئی ، تلاشی برای درمان یک بیماری مزمن
 
استاندار : استان در مسیر سازندگی قرار گرفته است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، استان وارد مرحله ای از سازندگی شده است، گفت: علاوه بر داشتن گام های بزرگی در حوزه های آب، برق، گاز، طرح های عمرانی و زیر بنایی، افزون بر ۱۲ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه فقط در حوزه راه استان در حال سرمایه گذاری داریم.
علی محمد احمدی افزود: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار و اشتغالزایی از اولویت های مهم استان قرار گرفته است.
 
سخنان استاندار در بهمئی ، تلاشی برای درمان یک بیماری مزمن
 
همه موظفند با اراده قوی زمینه ورود سرمایه گذاران را مهیا کنند
استاندار، داشتن اراده قوی مدیران استان در توجه ویژه به پروژه ها و تسریع در روند اجرای طرح ها را از مهمترین توصیه های خود به آنها اعلام کرد.
وی ابراز داشت: تسهیل گری برای اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران و توجه ویژه به بخش خصوصی در دستور کار مدیران استان قرار گرفته است.
احمدی عنوان کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند با اراده قوی و عزمی جدی موانع و مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری را برطرف نموده و همه امکانات برای ورود امن سرمایه گذاران را فراهم سازند.
استاندار خاطرنشان کرد: زاگرس رنگین کمانی از ظرفیت ها، داشته ها و پتانسیل هاست و همه ما باید با تمام توان سعی در عمران و آبادانی نقطه به نقطه آن داشته باشیم.
احمدی با تاکید به اینکه، همه مدیران همراهی همیشگی و تسهیل گری مداوم  در روند اجرای طرح ها و فراهم نمودن زمینه ورود امن سرمایه گذاران باشند، گفت: سرمایه گذاری مهمترین خواسته برای توسعه و پیشرفت استان باشد.
استاندار از همه بزرگان، معتمدین، ریش سفیدان و سیاسیون در استان خواست با دلسوزی و همراهی برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کهگیلویه وبویراحمد در کنار مدیران باشند و با تمام توان کمک کنند.
 
سخنان استاندار در بهمئی ، تلاشی برای درمان یک بیماری مزمن

سخنان استاندار در بهمئی ، تلاشی برای درمان یک بیماری مزمن
سخنان روز گذشته استاندار اگر در کنار سخنان وی در نشست هماهنگی طرح توسعه ای شهرستان لنده قرار دهیم "که به صراحت از لزوم داشتن شجاعت در تسهیل سازی شرایط توسط مدیران سخن گفته بود به نحوی که با زبانی عامیانه در پاسخ به موضوع ترس برخی مدیران از نهادهای نظاراتی که احمدی آن را توجیه کم کاری مدیران می دانست گفت : هر مدیری در روند صدور مجوزها و ایجاد شرایط ترس داشت ، به من بگویید تا جایی بفرستمش که جرات و شجاعت پیدا کند!" ، به نظر می رسد وی به وضوح بر درد مزمن استان یعنی توسعه ای نبودن افکار و عملکرد برخی مدیران آگاه است و تلاش می کند که این درد را به هر نحو ممکن درمان کند.
مطمئنا استاندار شق القمر نمی کند اما اگر همه مدیران استان بتوانند در قالب یک تیم واحد و نه جزیره ای ، عمل کنند ، بسیاری از مشکلات گذشته تاکنون استان یکی یکی حل خواهد شد. همکاری ، تامین امنیت  و دادن انگیزه به سرمایه گذاران به نحوی که بتواند یک شرایط برد برد را برای توسعه استان در جهت تامین منافع عمومی از یک طرف و تامین منافع سرمایه گذار از طرف دیگر مهیا کند ، باید ملکه ذهن هر مدیری (چه شهرستانی و چه استانی) باشد.
یکی از معایب مدیران در استان عدم توانایی در چینش بندهای قانونی در کنار هم برای کمک به سرمایه گذاران است به گونه ای که برخی کاملا تحت نفوذ یک سرمایه گذار قرار می گیرند که مورد سوء استفاده قرار می گیرند و عده ای هم آنقدر به اصطلاح دست دست می کنند که نهایتا سرمایه گذار از خیر سرمایه گذاری می گذرد و استان را ترک می کند!
به نظر می رسد سخنان دیروز استاندار در بهمئی عصاره ای بود از تلاش های مدت حضورش در استان برای دادن انگیزه به مدیران از یک طرف و برداشتن دلیل درد مزمن از طرف دیگر در صورت درمان نشدن آن و در واقع این سخنان تلاشی است برای درمان این درد مزمن استان است که عامل مهم در توسعه نیافتگی استان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار