تابناک: با وجود اینکه ردیف بودجه سازمان ورزشی شهرداری در جلسه فوق العاده شورای شهر صفر شد، سازمان ورزشی در قالب بخش ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری حدود 3 میلیارد بودجه دریافت کرد این در حالی بود که اساسنامه یا اصلاحیه بودجه آن تصویب نشده بود.
کد خبر: ۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 22 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، در جلسه فوق العاده شورا شهر در هفته گذشته ردیف بودجه دومیلیاردی سازمان ورزشی شهرداری حذف شد. تعدادی از اعضا شورا معتقد بودند که وجود این ردیف بودجه تخلف آشکار شهرداری است، شیران در این باره به ایسنا گفت:شهرداری اصفهان در اقدامی خلاف قانون در تلاش بود تا سازمان ورزش شهرداری سابق خوراسگان را در بودجه سال 94 به سازمان ورزش شهر اصفهان تعمیم دهد و به همین دلیل نیز ردیف‌هایی از بودجه را برای کمک به این سازمان در نظر گرفته بود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد شهرداری اصفهان به عنوان یک نهاد شهری سعی داشت تا با دریافت پول از این طریق مبالغ قابل توجهی را در بخش‌های غیر معمول در قالب تعامل‌های خارج از اصول در مقاصد خاص خود به مصرف برساند.

رسول جزینی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان که از ابتدا پیگیر تشکیل سازمان ورزشی شهرداری بود در گفت وگو با تابناک اصفهان درباره بودجه امسال این سازمان اظهار کرد: با توجه به اینکه همه اعضا به اهمیت ورزش در سطح شهر واقف بودند، بودجه خوبی برای این سازمان در نظر گرفته شد تا بتواند در مباحث ورزشی شهر کمک کند.

وی با انتقاد به عملکرد برخی اعضا شورا در تصویب بودجه سازمان ورزش تأکید کرد:متأسفانه بعضی اوقات، ورزش قربانی بازی های سیاسی می شود و از همین رو مردم ضربه می بینند.

شنیده ها حاکی از این است که اختلافات شوراشهر و شهرداری در به وجود آمدن سازمان ورزش شهرداری در این مسئله نیز تأثیر گذار بوده و اعضا شورا قصد تصویب این بودجه 3 میلیاردی را نیز نداشتند.

با وجود  این مسائل سازمان ورزش شهرداری در قالب بخش ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی  حدود 3 میلیارد بودجه دریافت کرد این در حالی بود که اساسنامه یا اصلاحیه بودجه آن تصویب نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار