هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری شهرآورد هندبال اصفهان همراه است.
کد خبر: ۶۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 09 November 2018

به گزارش تابناک : پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز در 4 شهر ایران برگزار می‌شود که یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

در این مسابقه که از ساعت 16 روز جمعه در سالن مرحوم رهنمای ورزشگاه ملت برگزار می‌شود، هندبال‌دوستان اصفهانی پس از چند سال وقفه دوباره شاهد شهرآورد هندبال اصفهان بین 2 تیم ذوب‌آهن و سپاهان خواهند بود.

با انحلال ذوب‌آهن در اوایل دهه 90 چند سالی می‌شد که از برگزاری شهرآورد هندبال اصفهان خبری نبود و امسال با احیای دوباره ذوب‌آهن، شاهد جدال 2 تیم همشهری در لیگ برتر هندبال مردان خواهیم بود.

تیم زاگرس اسلام‌آباد که با کسب 8 امتیاز از 4 دیدار خود در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است، این هفته استراحت دارد و سپاهان که 3 دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با 6 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد در صورت موفقیت برابر ذوب‌آهن می‌تواند در شرایطی به صدر جدول صعود کند. البته مس کرمان هم با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول ایستاده و باید دید در دیدار با نفت و گاز گچساران چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

ذوب‌آهن از 2 دیداری که تا کنون برگزار کرده امتیازی کسب نکرده و در هر 2 بازی شکست خورده است. شاگردان کیوان صادقی فعلاً در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند و باید دید جدال شاگردان صادقی و محسن طاهری در شهرآورد هندبال اصفهان در نهایت به سود کدام یک به پایان می‌رسد.

دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال یعنی هیئت نجف‌آباد نیز در هفته پنجم لیگ برتر میزبان نیروی زمینی کازرون است.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان به شرح زیر است:

جمعه 18 آبان ماه، ساعت 16

ذوب‌آهن اصفهان - سپاهان اصفهان، سالن رهنما ورزشگاه ملت

هیئت هندبال نجف‌آباد - نیروی زمینی کازرون

نفت و گاز گچساران - صنعت مس کرمان

سربداران سبزوار - فرازبام خائیز دهدشت

(زاگرس اسلام‌آباد این هفته استراحت دارد)

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار