کد خبر: ۶۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 27 July 2015

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز گفت: دشمنان بدانند همانگونه که به منافقین کوردل در عملیات مرصاد درس بزرگی دادیم و جمهوری اسلامی ایران در آینده نیز با اقتدار بیشتر در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

حجت الاسلام مهدی خضری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی، منافقان و دیگر ابرقدرت‌های جهان‌ اظهار کرد: رزمندگان اسلام با ایثار و ازخودگذشتگی در عملیات مرصاد غروب جاویدانی را برای دشمنان و منافقان به ارمغان آوردند.

وی افزود: تاریخ این عملیات بزرگ باید بیش از پیش برای جوانان و نوجوانان گفته شود تا با این عملیات بیشتر آشنا شوند؛ چراکه عملیات مرصاد نشان‌دهنده ایستادگی ملت ایران در مقابل منافقان و دشمنان اسلام است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است رزمندگان و جانبازانی که در این عملیات بزرگ شرکت داشتند، خاطرات آن روزها را برای نسل جوان تعریف کنند.

خضری مقابله و ایستادگی نیروهای نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل هماهنگی دشمنان خارجی و داخلی در این عملیات تاریخی به‌ خوبی مشخص شد و یک‌بار دیگر در عملیات مرصاد دشمنان اسلام ناب محمدی با شکست سنگینی روبه‌رو شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز خاطر نشان کرد: سرکرده منافقان در شب‌های قبل از عملیات مرصاد اعلام کرده بود که 48 ساعته تهران را خواهیم گرفت و از منافقان به‌ عنوان یک ابرقدرت یاد کرده بود که با ایستادگی نیروهای جمهوری اسلامی ایران مشخص شد این صحبت‌ها هرگز محقق نمی‌شود.

وی در پایان گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی به تدبیر امام خمینی (ره)، مقابل دشمنان حقیقی اسلام هرگز تسلیم نشد و نخواهد شد و همواره با یاری خداوند در عرصه‌های مختلف پیروز و موفق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار