کارشناس مسئول مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در ۳ روز آینده گذر امواج ناپایدار از روی اصفهان داریم، گفت: شب گذشته شاهد بارش‌های خوبی در سطح استان بودیم که فولادشهر با ۱۹.۵ میلیمتر، بیشترین میزان بارش را داشت.
کد خبر: ۶۷۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 27 October 2018

به گزارش تابناک : ساناز جعفری با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته در اصفهان اظهار داشت: بارندگی‌های خوبی را در سطح استان داشتیم. از شهرهای اصفهان، فولادشهر، اردستان، آران و بیدگل، برزوک، چادگان، مبارکه، بویین و میاندشت دهق، دهاقان، زرین‌شهر، سمیرم، شهرضا، علویجه، فرودگاه شهید بهشتی، کاشان، گلپایگان، میمه، نائین و نجف‌آباد باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه فولادشهر با 19.5 میلیمتر بارندگی، بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده، گفت: خوانسار با 18.3 میلیمتر، گلپایگان 15.5میلیمتر، بویین و میاندشت 13 میلیمتر، مورچه‌خورت 12.6، داران 10.5 میلیمتر، چادگان 10.2میلیمتر، زرین‌شهر 9.4 میلیمتر و سمیرم 9.2 میلیمتر به ترتیب بیشترین بارندگی را در شب گذشته داشتند.

کارشناس مسئول مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: شهر اصفهان هم بارش قابل ملاحظه‌ای به میزان 3.6 میلیمتر باران در شب گذشته داشت.

وی خاطرنشان کرد: طبق بررسی نقشه‌ها، در سه روز آینده گذر امواج ناپایدار از روی اصفهان داریم و امروز در اکثر مناطق، آسمان به صورت نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش نسبتا شدید تا شدید و بارش باران در بعضی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

جعفری تصریح کرد: در بعضی از مناطق به ویژه جنوب، جنوب غربی و شرق استان، بارش‌ها به صورت رگباری و رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: شرایط مه آلودگی در مناطق بارشی برای فردا مهیاست و دمای هوا تا آخر هفته روند کاهشی دارد و در 24 ساعت آینده، 4 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به دمای اصفهان، اظهار داشت: دما در گرم‌ترین ساعات 20 درجه و در خنک‌ترین ساعات 9 خواهد بود.

وی افزود: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با 28 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه بویین میاندشت با یک درجه سانتیگراد است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار