کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز و فردا وضعیت جوی نسبتاً پایدار است و به لحاظ دمایی برای این دو روز افزایش دما و از جمعه روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 25 October 2018

دمای هوای قزوین از فردا کاهش می یابد

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز و فردا وضعیت جوی نسبتاً پایدار است و به لحاظ دمایی برای این دو روز افزایش دما و از جمعه روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز هوا صاف تا کمی ابری در بعدازظهر گاهی وزش باد افزایش ابر و در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات رگبار شاهد پراکنده خواهیم بود، افزود: برای پنج‌شنبه نیز هوای صاف تا کمی ابری در بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید، افزایش ابر و در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه منطقه تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که پیامد آن بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای شدید است، توضیح داد: روز جمعه هوای استان نیمه‌ابری به‌تدریج ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای شدید و در روز شنبه نیز نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار