تابناک: این سوال پیش می آید که معترضان امروز چگونه از محتوای اساسنامه جدید که هنوز هم علنی نشده است و تنها در کمیسیون های تخصصی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته است، باخبر شده اند که به مفاد آن انتقاد داشته اند؟!.
کد خبر: ۶۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 27 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پیش از ظهر امروز تجمعی اعتراضی در واکنش به تویب اساسنامه سازمان ورزش شهرداری اصفهان در مقابل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان صورت گرفت.

معترضان، خواستار تجدید نظر در محتوای اساسنامه تصویب شده از سوی شورای شهر بودند.

ندا واشیانی پور، سخنگوی شورای شهر اصفهان با اشاره به بررسی لایحه اساسنامه شهرداری اصفهان در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این لایحه پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در صحن علنی مطرح و به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: قرار است لایحه اساسنامه سازمان ورزش شهرداری اصفهان به تایید فرمانداری و وزارت کشور نیز برسد.

گرچه هنوز این لایحه به تایید نهایی نرسیده است اما گویی برخی مفاد این اساسنامه مورد انتقاد تجمع کنندگان امروز است.

اساسنامه سازمان ورزش شهرداری اصفهان پیش از این در زمان مدیریت سقائیان نژاد به شورای شهر رفته اما به دلیل برخی ایرادات برگشت خورده بود.

حال این سوال پیش می آید که معترضان امروز چگونه از محتوای اساسنامه جدید که هنوز هم علنی نشده است و تنها در کمیسیون های تخصصی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته است، باخبر شده اند که به مفاد آن انتقاد داشته اند؟!.

و نقش شورای شهر در این میان برای اقناع افکار عمومی و پاسخ گویی به مطالبات منتقدان چه خواهد بود؟.

از سوی دیگر با تغییر مدیریت شهری اصفهان که رویکرد فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است، این گونه تحرکات در فضایی که آرامش نسبی در شهر برقرار شده است، کمی خارج از تعامل با مدیریت شهری به نظر می رسد و زمان آن رسیده به دور از غوغاسالاری و پرداختن به حاشیه ها با شهرداری که اهل تعامل و گفتگوست از همین در وارد شد و انتقادات را به کف خیابان ها نکشاند تا اعتماد عمومی به تحولات ایجاد شده هم خدشه دار نشود.

اما از طرف دیگر شورای شهر هم به نظر می رسد نباید در قبال انتقادات ساکت باشد و در راستای شفاف سازی در خصوص اساسنامه مصوب، منتقدان را توجیه نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار