رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله قهوه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300میلیون ریال طی بازرسی از یک انبار دپوی کالا خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 24 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ " سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه طرح های نظارتی خود از باربری ها و انبارهای دپوی کالا، موفق شدند انباری که در آن کالای خارجی قاچاقنگهداری می شد را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از شناسایی انبار مذکور ماموران با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک هزار و 500 کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و همراه پرونده تشکیل شده به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح های نظارتی و کنترلی بر روی انبارها و باربری ها توسط پلیس آگاهی استان با قوت و جدیت تداوم دارد، اظهار کرد: به انباردارها در این زمینه هشدار می دهیم که مراقب کالاهایی که تحویل می گیرند، باشند چرا که در صورت قاچاق بودن کالاها آنان نیز بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار