رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از تسریع در صدور گذرنامه و خدمات‌رسانی مضاعف نیروهای این پلیس به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 22 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار داشت: از آغاز صدور روادید برای سفر زیارتی اربعین بیش از 54 هزار درخواست گذرنامه در ادامه گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بررسی و صدور آن پس از سیر مراحل قانونی صورت گرفته است.

وی از تسریع در روند صدور گذرنامه و ارائه خدمات مضاعف این پلیس به زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود: کارشناسان اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان به صورت صبح و بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تشکیل کارگروه ویژه خدمات‌رسانی به زائران حرم اباعبداله الحسین(ع) ویژه ایام اربعین در پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: موضوعاتی همچون رسیدگی به گذرنامه‌های فقدانی یا مخدوش و همچنین اجازه خروج اتباع خارجی برای سفر زیارتی به صورت روزانه و با برگزاری کمیسیون‌های متعدد و مستمر در حال اجرا و خدمات آن در کوتاهترین زمان ممکن به شهروندان ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار