عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان خبر داد
تابناک: عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان از برگزاری انتخابات سه اتحادیه گوشت قرمز، عطار و سقط فروش و اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 27 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی اصولی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات اتحادیه گوشت قرمز روز پنج‌شنبه هفته گذشته برگزار شد و از این میان آقای انصاری با کسب حداکثریت آرا به عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد.

وی افزود: در روزهای آینده انتخابات اتحادیه خواروبار و آجیل فروش، کانون‌های تبلیغاتی و انتخابات اتحادیه فروشندگان و تعویض‌کنندگان روغن برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه بر اساس قانون جدید انتخابات بازرسان اتحادیه‌ها و اتحادیه‌های صنفی از هم مجزا برگزار می‌شود، گفت: بر اساس قوانین تعداد صندوق‌های رای مجاز نیز برای هر اتحادیه به دو صندوق رسیده است.

وی ادامه داد: جمعیت بالای اصناف امکان برگزاری همزمان اتحادیه‌های صنفی را ناممکن کرده و به همین علت انتخابات اتحادیه‌ها در بازه‌های زمانی متفاوت برگزار می‌شود.

اصولی با بیان اینکه انتخابات اتحادیه‌های صنفی هر چهار سال یک بار انجام می‌شود، اظهار کرد: به طور متوسط در هر سال انتخابات برای 25 اتحادیه برگزار می‌شود.

وی از در اولویت قرار گرفتن 10 اتحادیه در نوبت انتخابات خبر داد و افزود: روند ثبت‌نام در اتحادیه به صورتی است که اتحادیه در ابتدا اطلاع‌رسانی به اعضای خود را در دستور کار قرار می‌دهند و سپس واجدین شرایط به سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت معرفی و صلاحیت آنها تایید می‌شود.

مسئول مرکز آموزش اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با بیان اینکه تاریخ برگزاری انتخابات بر عهده انجمن نظارت بر انتخابات قرار دارد، تصریح کرد: رسیدگی به اعتراضات نیز بر عهده این نهاد است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار