معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات استان و پوشش خدمات درمانی و امدادی به زائرین حسینی خبر داد و گفت: یک تیم ۱۰ نفره پزشکی برای پوشش امدادی اربعین حسینی از اصفهان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 15 October 2018

به گزارش تابناک : داریوش کریمی اظهار داشت: پوشش خدمات درمانی و امدادی در کشور عراق با جمعیت هلال احمر و با مدیریت مشترک با مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه ، نسبت به پوشش این خدمات در عراق فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس میزان خدماتی که در عراق ارائه خواهد شد، میزان نیازمندی به استان اصفهان اعلام شد و ما هم بر اساس همان اعلام نیاز، نیروهای خود را چینش کرده و ضمن برگزاری دوره‌های بازآموزی خاص اربعین، نیروها را آماده کردیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: افراد مختلفی با تخصص ‌ای پزشکی، مامایی، تکنسین دارویی، تکنسین پذیرش، پرستاری و نیروهای خدماتی از اصفهان به زائرین در کشور عراق خدمات مختلفی ارائه می‌دهند ، ضمن آنکه داروهای مورد نیاز هم به طور متمرکز از طریق مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت ارسال می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی کامل هلال احمر استان اصفهان در این زمینه گفت: علاوه بر اعزام یک تیم 10 نفره شامل پزشک ، پرستار و نجاتگر و ... به همراه دو دستگاه آمبولانس به منظور ارایه خدمات امدادی و درمانی به زایرین در عراق، تیم ارتباطات سیار جمعیت استان به مرز شلمچه اعزام و نیز هماهنگی برای حضور داوطلبانه نجاتگران این استان در موکبهای مستقر در عراق صورت گرفته است.

کریمی تصریح کرد: همچنین برای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی، 40 پایگاه امداد و نجات بین شهری و نیز تیم‌های واکنش سریع مناطق هفتگانه هلال احمر استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار