فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری ۵ نفر از افرادی که در جاده‌های این شهرستان به کامیون‌ها سنگ‌پرانی می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 13 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: مدتی بود عده‌ای از مخلان نظم و امنیت عمومی به‌ صورت شبانه در محورهای مواصلاتی شهرستان گلپایگان حضور می‌یافتند و با سنگ‌پرانی به‌ سمت کامیون‌های حامل بار زمینه ناامنی و نارضایتی رانندگان زحمتکش وسایل نقلیه سنگین را فراهم کرده بودند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت‌.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گلپایگان محور اصلی و ارتباط ‌دهنده چندین استان کشور است و شبانه‌روز خودروهای زیادی از محورهای این شهرستان تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان پس از انجام یک سری کارهای تخصصی 5 نفر از عوامل اصلی را در این رابطه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان کرد: پس از هماهنگی متهمان اصلی دستگیر و پس از اعتراف به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به همکاری دلسوزانه و شبانه‌روزی دستگاه قضائی شهرستان گلپایگان با نیروی انتظامی در این رابطه گفت: اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال اشخاص جرم بوده و پلیس با قاطعیت برابر قانون با افراد مجرم برخورد خواهد کرد .

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار