ششمین شورای اداری شهرستان کاشان با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهر سبز نیاسر آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 04 October 2018

به گزارش تابناک : سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در آغاز این شورای اداری با تاکید بر ظرفیت های ویژه گردشگری و تاریخی و صنعتی کاشان گفت: شهرستان کاشان معروف به دارالمومنین و قدمت ۷۰۰ ساله دارد.

علی اکبر مرتضایی قهرودی، با اشاره به اینکه کاشان در مسیر ترانزیت شمال به جنوب کشور است گفت: آثار تاریخی برجسته از جمله میراث جهانی باغ فین، خانه های تاریخی، مراکز علمی دانشگاهی ، شهرک های صنعتی بویژه هنر صنعت فرش در سطح ملی و بین‌المللی زبانزد است.

وی با تاکید بر اینکه قابلیت های فناوری در این شهر وضعیت مطلوبی را بوجود آورده است گفت: کاشان پوشش کامل اینترنت روستایی را نیز دارد.

به گفته وی، پوشش کامل تلفن ثابت در شهرک های صنعتی، توسعه فیبرنوری راوند تا مشکات و پوشش تلفن همراه در برخی روستاها از دیگر خدمات ارتباطات در این شهرستان است.

شایان ذکر است شورای اداری شهرستان کاشان همراه با همایش نجوم و شایانگردشگری فضا پایه نیاسر با حضور براری رییس سازمان فضایی کشور لحظاتی قبل آغازشد و هم‌اکنون با سخنرانی دکتر سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در هتل سبز شعرنیاسر در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار