مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: در تیر ماه سال جاری میثاق نامه‌ای توسط بسیج سازندگی کشور به امضا رسید که بر اساس آن تصمیم به افزایش دو برابری فعالیت‌های جهادی بسیج استان‌ها گرفت شد.
کد خبر: ۶۶۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 01 October 2018

به گزارش تابناک : احسان‌اله رضاپور امروز اظهار کرد: در تیر ماه سال جاری میثاق‌نامه‌ای توسط بسیج سازندگی کشور به امضا رسید که بر اساس آن تصمیم به افزایش دو برابری فعالیت‌های جهادی بسیج استان‌ها گرفت شد.

وی در همین رابطه افزود: فعالیت‌ها در تمامی استان‌ها در بخش‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی 2 برابر شد و تمام تلاش‌ها در راستای اهداف تعیین شده صورت گرفت.

مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ابتدای سال اعزام 350 گروه جهادی به منطق محروم به تصویب رسیده بود که بر اساس میثاق نامه امضا شده این میزان به 800 گروه جهادی افزایش یافت.

رضاپور تصریح کرد: در راستای تصمیمات اخذ شده، خدماتی نظیر خدمات پزشکی، خدمات فرهنگی، تشکیل خانه محرومین، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کلاس‌های اقتصاد مقاومتی، ساخت حسینیه‌ها و مساجد و تهیه لوازم‌التحریر برای محرومین صورت گرفت.

وی در رابطه با میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان گفت: بر اساس بضاعت سازمان بسیج سازندگی در سال جاری، تا کنون بالغ بر 30 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در زمینه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی به درخواست کنندگان داده شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر نمی‌توان آماری از میزان اشتغال ایجاد شده از بابت اعطای این میزان تسهیلات داد و باید فرصتی را در نظر گرفت تا این تسهیلات در زمینه تولید استفاده شد و در مرحله بعد آمار دقیق اشتغال گزارش شود.

رضاپور بیان کرد: در شرایط فعلی باید تمام مسؤولان تلاش خود را در جهت بهبود شرایط انجام دهند و تلاش شبانه روزی را به منظور بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام دهند.

وی اظهار داشت: اگر از همان ابتدا به مقوله اقتصاد مقاومتی توجه جدی شده بود و اهمیت این موضوع به خوبی در نظر گرفته شده بود، شرایط فعلی حاکم بر جامعه مشاهده نمی‌شد.

مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان به اهمیت حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم همواره یاری دهنده انقلاب بودند و در مواقع حساس در صحنه حضور داشتند، اکنون می‌طلبد که مسؤولان با همت و تلاش مضاعف در صحنه حضور پیدا کنند.

رضاپور در پایان به یک نکته اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه به بیرون منجر به بهبود شرایط نمی‌شود و باید به توانایی‌های درونی تکیه کرد و با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های داخلی، اوضاع را سامان بخشید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار