مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری، امروز (پنج شنبه) بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان رایگان است.
کد خبر: ۶۶۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 27 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی میراث،جلیل بالایی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:بهرایگان بودن بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه مناسبت ۲۷ سپتامبر مصادف با پنجم مهرکه روز جهانی گردشگری، است امروز (پنجم مهر) بازدید از کلیه اماکن و بنا‌های تاریخی استان کرمانشاه، برای عموم مردم رایگان است.

بالایی بااشاره به اینکه بازدید کاروان ۳۰ نفره گردشگران فرانسوی از مناطق زلزله زده برنامه روز اول هفته گردشگری در کرمانشاه خواهد بود افزود: این کاروان حدود ۱۰۰ میلیون تومان کمک برای بازسازی بیمارستان الزهرای شهرستان گیلانغرب اهدا می‌کند.

وی اضافه کرد:به همین مناسبت یکی از سایت‌های گردشگری استان به صورت نمادین پاکسازی می‌شود و پس از آن این برنامه در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

بالایی اضافه کرد: اجرای طرح کودک و گردشگر در اقامتگاه بوم گردی کیکم کرمانشاه به منظور آشنایی کودکان با مباحث گردشگری و انتخاب همیار گردشگر از میان آنان از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری در استان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کوه گردی و پاکسازی محیط کوهستان را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد و افزود: دفاتر گردشگری استان نیز در این هفته تور‌های رایگان کرمانشاه گردی را برای مردم برگزار می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار