پیش بازی گیتی پسند-تأسیسات دریایی؛
تابناک: تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت 16 روز یکشنبه 3 اسفند به مصاف صدرنشین رقابت ها یعنی تأسیسات دریایی تهران می رود.
کد خبر: ۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 21 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف صدرنشین رقابت ها یعنی تأسیسات دریایی تهران می رود.

گیتی پسند با تکیه بر پیروزی هفته گذشته برابر میثاق تهران در این مسابقه حاضر می شود و نمی خواهد در این هفته های پایانی با شکست برابر تأسیسات هم امتیاز این دیدار 6 امتیازی را از دست دهد و هم امید به قهرمانی اش را نابود کند.

در آن سوی میدان نیز، تأسیسات نمی خواهد با وجود تساوی هفته گذشته برابر مقاومت البرز شانس قهرمانی را از دست دهد و از هیمن رو با تمام قوا در خانه برابر گیتی پسند صف آرایی می کند.

محمد کشاورز، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با یکی از رسانه ها پیرامون دیدار با تاسیسات دریایی گفت: برای انجام یک بازی خوب به تهران می‌آییم. نه مصدوم داریم و نه محروم و در بهترین فرم بدنی‌مان هستیم. از نظر روحی و روانی هم شرایط خیلی خوب است.

وی افزود: در این شرایط خیلی امیدوار هستیم که با دست پر تهران را ترک کنیم. ما امتیاز کامل این بازی را می‌خواهیم و تمام فکر و ذکرمان همین است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به این هدف برسیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند تصریح کرد:‌ از این تیم شناخت کافی داریم، آنها را کامل می‌شناسیم. آنها در کنار جوانان‌شان، تیم باتجربه‌ای هم محسوب می‌شوند، یک تیم خوبِ جوان در عین حال باتجربه. امیدوارم بازی خوبی با هم داشته باشیم.

نکته قابل توجه این دیدار، حضور ملی پوشان سابق تیم ملی در دو تیم است که از آن ها می توان به محمد کشاورز، وحید شمسایی، مصطفی نظری و محمد طاهری اشاره کرد.

گفتنی است که دو تیم در دیدار رفت به نتیجه تساوی، یک بر یک رضایت دادند. به گزارش تابناک اصفهان، این دیدار ساعت 16 روز یکشنبه 3 اسفند در ورزشگاه تأسیسات دریایی برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار