نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان برندی برای اصفهان تلقی می‌شود و جایگاه فعلی این نمایشگاه در خور شأن و شایستگی اصفهان نیست.
کد خبر: ۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ 21 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد شریعتی پیش از ظهر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پنجم اسفند ماه به عنوان روز مهندس را به تمام مردم و به ویژه مهندسان تبریک عرض می‌کنیم، اظهار کرد:نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان برندی برای اصفهان تلقی می‌شود و جایگاه فعلی این نمایشگاه در خور شایستگی اصفهان نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان به عنوان سهام‌دار این نمایشگاه است، افزود: شهرداری اصفهان باید با همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش کند تا نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به محل جدیدی منتقل شود و شاهد رشد، توسعه و شکوفایی این نمایشگاه در اصفهان باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان میادین و میوه‌ و تره‌بار شهرداری باید تدابیری را اتخاذ کند که در تمام مناطق 15‌گانه شهرداری، غذا‌ها و میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک سالم توزیع شود، ادامه داد: سازمان میادین و میوه و تره‌بار با توجه به آغاز سال جدید و ضرورت تامین نیاز‌های مردم به ویژه میوه‌ برای شب عید باید برنامه‌ریزی‌‌های لازم را در این حوزه انجام بدهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار