ملی‌پوش اصفهانی دوومیدانی معلولان، ورزشکار چینی را اصلی‌ترین حریف خود برای کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی جارکارتا می‌داند.
کد خبر: ۶۵۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 15 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ فائزه کرمانی، درباره دومین حضور خود در بازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: پس از شرکت در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی معلولان که سال گذشته در امارات برگزار شد تا الان در حال تمرین کردن برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا هستم و خوشبختانه شرایط خوبی دارم.

دارنده مدال نقره پرتاب وزنه و نشان برنز پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون افزود: در بازی‌های آسیایی 2018 در 2 ماده پرتاب وزنه و پرتاب نیزه شرکت خواهم کرد و امیدوارم بتوانم مانند 4 سال پیش به مدال برسم.

ملی‌پوش اصفهانی دوومیدانی معلولان ادامه داد: حریف اصلی من چینی است که سابقه حضور در پاراالمپیک را دارد و سایر رقبای من نیز اماراتی و کویتی هستند. آخرین رکورد ثبتی من 17.80 بوده است که امیدوارم بتوانم تا آغاز مسابقات آن را ارتقا دهم.

کرمانی که در 13 سالگی به مدال نقره پرتاب نیزه مسابقات جوانان جهان دست یافته و با 18 سال سن یکی از جوان‌ترین ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون بود، در این باره گفت: چون بزرگ‌تر شده‌ام نسبت به 4 سال پیش تجربه بیشتری هم پیدا کرده‌ام، تمریناتم را جدی‌تر پیگیری کردم و بیشتر به آینده خود امیدوارم.

در خانه تمرین می‌کنم

وی درباره شرایط تمرینی خود اظهار داشت: اردوها به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود و تمام ورزشکاران اعزامی به جاکارتا در استان‌های خود تمرین می‌کنند. به دلیل اینکه برای برخی کارهای تخصصی نمی‌توانم به باشگاه بروم، در زیرزمین خانه خودمان تمرین می‌کنم و برای پرتاب‌ها به ورزشگاهی که در اختیار هیئت استان است می‌روم. از رسول ساغری مربی‌ام، پدر و مادرم، فدراسیون و هیئت جانبازان و معلولین اصفهان که تا جایی که در توانشان بوده از ما حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار