فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: دولت از شروع فعالیت خود با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی حرکتهای بسیار ارزنده ای برای رفع مشکلات مردم از قبیل اشتغال و مهار تورم برداشته است.
کد خبر: ۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ 21 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه، علیرضا بصیری با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: دستگاه دیپلماسی ما به نحوی عمل کرده است که نه تنها از اعتماد مردم و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کاسته نشده ،بلکه روز به روز بر اعتماد ایشان و مردم افزوده شده است و بر افکار عمومی دنیا تاثیر مثبتی گذاشته است.

فرماندار در ادامه گفت: زمانی آمریکا از وجود گزینه های مختلف بر روی میز و زبان تهدید با ملت ایران صحبت می کرد.ولی اکنون با عملکردفرزندان شجاع این مملکت به پای میز مذاکره نشسته است و این یک پیروزی است برای ملت و دولت .

فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه در ادامه بیان نمود: چه مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد و چه نرسد پیروز این مذاکرات دولت و ملت ایران است .

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی در جایگاه ممتازی از عرصه بین المللی قرار دارد و فرزندان این ملت در مسیری که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مشخص کرده اند گام برداشته و باعث عزت و افتخار برای میهن اسلامیمان گردیده اند و به بی اعتمادی دنیا به ایران پایان داده اند.

فرماندار در ادامه بیان نمود: این مذاکرات به مردم دنیا اعلام نمود، منطق ایران گفتگو بر پایه عزت و حکمت بوده و فتوای رهبر فرزانه ما در حرام اعلام کردن ساخت و تولید سلاحهای اتمی راه را بر هر گونه بهانه جویی بسته است.

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور رسول یاحیمعاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان ،علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه شاهین شهر و گز برخوار، مدیران و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم محمود کیانی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان معرفی و همچنین از تلاش ها و زحمات اعتمادی تقدیر و تشکر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار