بسته محترمانه تابناک؛
تابناک: انگار ما ایرانی ها تب رکود زدن داریم که حاضریم به اندازه یک جنگ قربانی پای پراید بدهیم اما خود پراید را ندهیم!.
کد خبر: ۶۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 22 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در میان خبرهایی که هروز با آنها روبرو می شویم و هرکدام پیام های خاص خود را به مخاطب منتقل می کند گاه جای خالی برخی حرفها در حاشیه این خبرها احساس می شود.

ملاحظات سیاسی، تعارفات بین مسئولان و بین سازمانی و شاید هم محافظه کاری مدیران این جای خالی را رقم می زند و برخی از حرف های نگفته خبرها را به حاشیه می برد.

حرف هایی که تابناک در نظر دارد با عنوان "محترمانه" به آنها پرداخته و از قول مخاطبان خود با صاحبان حرف و خبر سخن بگوید.

این هفته سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان اصفهان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که خودروی پراید بیشترین تصادفات را در بین دیگر خودروها در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

در کل می توان گفت خودروی پراید از زمان ساختش تاکنون خودروی رکوردار ایران بوده است! گاهی در تصادفات! گاهی در نقص ایمنی! گاهی در بین خودروهای سرقتی و در مجموع پراید هم مانند همه بیشتر کارهای مضر ما ایرانی ها که در دنیا رکوردار است، رکورد میزند.

اما با همه رکوردهای منفی که پراید در ایران دارد که اگر هرکجای دیگر به غیر از ایران بود دیگر کسی به این خودرو نگاه هم نمی کرد اما همچنان پراید دردسرساز، پرفروش و خریدترین خودرو برای ما ایرانی هاست. انگار ما ایرانی ها تب رکود زدن داریم که حاضریم به اندازه یک جنگ قربانی پای پراید بدهیم اما خود پراید را ندهیم!!.

قائم مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی کشور آلمان دیروز به اصفهان آمد و بعد از اینکه با یک هیئت 50 ، 60 نفره کلی اصفهان گردی کرد و سوغاتی از این شهر خرید با استاندار اصفهان سر میز گفتگو نشست و حرف های عجیب و غریبی زد.

گابریل که انگار یادش رفته بود دارد در کدام کشور حرف می زند، گفت: باید با کشور ایران در خصوص حقوق زنان ، داعش و اسرائیل صحبت کنیم و راه حلی را برای حل این مشکلات پیدا کنیم.

آقای محترم گابریل گویی فراموش کرده اند که معضلاتی مثل داعش و اسرائیل را خود کشورهای اروپایی و امریکا به جان دنیا انداختند و حالا می خواهند برای حل و فصلش با ایران صحبت کنند؟؟!!.

وی همچنین گفت: شما هرگاه بخواهید نیروگاه‌های اتمی‌تان را خراب کنید ما متخصصانمان را برای خرابی آنها اعزام می‌کنیم.

خسته نباشید جناب وزیر! یعنی ما این همه توافق کردیم و چانه زدیم که روابطمان اینگونه شود و شما هنوز پایتان به ایران باز نشده بخواهید نیروگاه های ما را خراب کنید؟!.

آخر این چه کاریست که ما خودمان بسازیم و بعد زحمت خراب کردنش را بدهیم به شما!!. انگار شما هنوز در باغ نیستید که ما توافق کرده ایم با هم و الکی مثلا قرار است با هم رابطه دوستانه داشته باشیم!!؟.

طلوعی، معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفته بود؛ باید توجه داشته باشیم که روند پرداخت بدهی بیمه‌های پایه به بیمارستان‌ها خطر افزایش دریافت زیر میزی را گوشزد می‌کند.

خب پس پزشکان محترم زیرمیزی بگیر هم که چند ماهی بود دستشان زیر سنگ قانون گیر کرده بود حالا با این وضعیت، بهانه لازم برای از سر گرفتن دوباره زیرمیزی را پیدا کردند!!.

حالا بدهکاری بیمه ها به جای زحمت به نعمتی برای دکترها تبدیل شده و احتمالا الان پزشکان برای سلامتی مدیران بیمه ای کشور دست به دعا برداشته اند. آخر چند وقتی بود که پزشکان خطر رفتن به زیر خط رفاه را احساس کرده بودند که خداروشکر با این کار بیمه ها این خطر هم از بیخ گوششان یا بهتر بگوییم از زیر میزشان رد شد!!.

گاوخونی هم خشک شد. این خبر گرچه به مذاق مردم خوش نیامد و برای گاوخونی آب نداشت اما برای خیلی از مدیران استان که ژست نگرانی برای محیط زیست اصفهان را گرفته بودند، نان داشت اگر نان هم نداشت بالاخره یک عکس سلفی در کنار گاوخونی که توانسته اند پر شدن نمایشی آن را در دوران مدیریت خود رقم بزنند که داشت!!.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار