مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: برخورد سواری پراید و کامیون در کیلومتر 15 جاده کاشان به اردستان منجر به فوت دو نفر شد.
کد خبر: ۶۵۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 04 September 2018
به گزارش تابناک اصفهان؛ محمد مسعود چایچی، اظهار کرد: پس از اطلاع از این حادثه، نیروهای امداد و نجات از ایستگاه های شماره چهار این سازمان، در محل حاضر و اقدامات لازم را برای خروج راننده و سرنشین آن انجام دادند.
 
وی هم‌چنین از نجات دو کارگر چاه کن های ۲۱ و۳۳ ساله تبعه افغانستان توسط ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد که در ته چاه گرفتار شده بودند؛ افزود: این حادثه در اثر قطعی برق و از کار افتادن بالابر و دستگاه تهویه هوا ایجاد شده بود که ماموران آتش نشانی برای  جلوگیری از  خفگی آنها ناشی از کمبود اکسیژن و دم زدگی، کارگرها را از چاه خارج کردند.
 
هم‌چنین به گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان، رییس این مرکز از جان باختن دو نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با سواری سمند در آزادراه کاشان- اصفهان خبر داد.
 
 حسین ریاحی اظهار کرد: در جریان این سانحه رانندگی دو سرنشین خودروی سواری شامل راننده و یک خانم جان خود را از دست دادند.
 
وی افزود: در این حادثه رانندگی یک مرد و یک زن نیز آسیب دیده بودند که پس از خدمات اولیه برای تکمیل درمان با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
 
 جاده های منتهی به کاشان از آغاز سال جاری تاکنون 116 قربانی گرفته است که 13 نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار