رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود در روزهای 15 و 16 شهریور ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 03 September 2018

به گزارش تابناک : سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود در دو بخش سرگرمی و استعداد‌یابی و مسابقات در روز‌های 15 و 16 شهریور ماه در مکان مجموعه ورزشی آبشار برگزار خواهد شد.

حمید‌رضا غزنوی در مورد محور برگزاری این مسابقات می‌گوید: هدف ما ایجاد فضای همراه با نشاط و شادابی در شهرستان اصفهان خواهد و ایجاد بستری برای استفاده همشهریان از مجموعه ورزش‌های که امکانات سخت‌افزاری آن در استان وجود ندارد.

او معتقد است: طی برنامه ریزی‌های انجام شده یک فروند بالن با ظرفیت 4 نفر در حاشیه زاینده‌رود به پرواز در‌ خواهد آمد، سکوی بانجی‌جامپینگ موقت نیز به ارتفاع 10 متر آماده خواهد شد که البته در این دوره با تغییراتی همراه بوده است، در حال برنامه‌ریزی برای احداث وینچ موقت نیز هستیم که بتوانیم ورزش مهیج چتربازی را نیز در جشنواره مورد استفاده قرار دهیم.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان یادآور می‌شود: یک فروند هواپیمای تفریحی نیز در اختیار جشنواره قرار دارد و همشهریان می‌توانند در آسمان اصفهان پرواز خاطره‌انگیزی را تجربه کنند، همچنین تعدادی از بهترین خلبانان پاراموتور کشور نیز در جشنواره حضور دارند؛ هواپیما‌های بدون سرنشین یا مدل نیز در جشنواره حضور خواهند داشت، در تلاش هستیم که در این رشته علاوه بر بخش نمایشی بخش مسابقات را نیز برگزار کینم.

غزنوی در خصوص بخش رقابتی و مسابقات جشنواره تأکید دارد: در رشته‌های همچون طناب‌کشی، اسپوکس و فوتبال روی میز با حضور ورزشکاران شهرستان‌های مختلف مسابقاتی برنامه‌ریزی شده است که افراد برتر به تیم‌های استانی دعوت خواهند شد و در بخش کشوری به رقابت خواهند پرداخت؛ همچنین شهرستان‌های برتر نیز معرفی خواهند شد، 17 ورزش اصلی هیأت در جشنواره حضور خواهند داشت و در اکثر رشته‌ها بخش مسابقات برگزار خواهد شد.

او در خصوص عملکرد سومین دوره این جشنواره نسب به دوره‌های قبلی می‌افزاید: در این دوره به‌ دلیل خشکی زاینده‌رود متاسفانه ورزش‌های آبی از جشنواره حذف شده است، در دیگر رشته‌ها سعی بر بهبود کیفیت و مهیج‌تر کردن بخش‌ها داشته‌ایم برای مثال در این دوره در بخش بانجی‌جامپینگ شرکت کنندگان بدون استفاده از کش پرش خواهند داشت، در رشته چتربازی نیز با ایجاد وینچ هیجان جشنواره را افزایش داده‌ایم.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در پایان اضافه می‌کند: جدایی از بحث جشنواره در حال آماده‌سازی نخستین سکوی پرتاب ثابت بانجی‌جامپینگ در شهرستان اصفهان هستیم که بعد از پایان جشنواره افتتاح خواهد شد، همچنین اگر بالن سواری نیز در جشنواره با استقبال خوبی مواجه باشد به صورت دائمی از این رشته در شهرستان استفاده خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار