مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت:یک مورد کشف انبار احتکار تسمه و بلبرینگ در اصفهان صورت گرفت که ارزش ریالی اجناس داخل آن برابر چند میلیارد بوده است و کارشناسان در حال ارزش‌گذاری آن هستند.
کد خبر: ۶۴۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 30 August 2018

به گزارش تابناک : غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در خصوص کشف یک انبار بزرگ احتکار لوازم خودرو در اصفهان اظهار کرد: در خصوص احتکار اعلام کردن برخی کشفیات نیاز به بررسی وجود دارد و در خصوص این خبر نیز بررسی‌ها ادامه دارد و نمی‌توان در رد یا تأیید آن صحبتی کرد.

وی در ادامه افزود: با این حال،  یک مورد کشف انبار احتکار تسمه و بلبرینگ در اصفهان صورت گرفت که ارزش ریالی اجناس داخل آن برابر چند میلیارد بوده است و کارشناسان در حال ارزش‌گذاری آن هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر کشفیات زیادی از سوی تعزیرات استان اصفهان صورت گرفته که شامل سه انبار بزرگ آهن و میلگرد، چهار انبار بزرگ لوازم خانگی، یک انبار لوازم یدکی و چندین تن حبوبات و برنج بود.

صالحی یادآور شد: اخبار دیگری نیز وجود دارد که اداره کل تعزیرات در حال راستی آزمایی آن است و جزئیات آن در صورت تأیید صحت، به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان تأکید کرد: گزارش‌های زیادی به تعزیرات اعلام می‌شود و برای کشف صحت آن، همگی گزارش‌ها بررسی می‌شوند؛ با این حال از بین تمامی گزارش‌های اعلام شده در یک ماه اخیر، حدوداً 12 تا 15 مورد قطعی احتکار شناسایی و قیمت‌گذاری شده و ما بقی آن‌ها در حال رسیدن به نتیجه است.

وی ادامه داد: فرآیند کار به این گونه است که ابتدا با مالک انبار صحبت می‌شود و اگر همکاری نکرد، قفل انبار شکسته می‌شود و بررسی آغاز می‌شود.

صالحی در خصوص ارزش کالاهای کشف شده نیز متذکر شد: کشفیات از انبار یک شرکت 700 میلیارد و دو انبار دیگر 9 میلیارد و 700 میلیون و دیگری 8 میلیارد و 900 میلیون ارزش‌گذاری شده‌اند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار