همزمان با هفته دولت
در ششمین روز هفته دولت بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی جنوب استان اصفهان در شهر منظریه شهرضا کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 29 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ عصر امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور علی اصغر ذاکری، مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان و جمعی از مسؤولان شهرستان شهرضا دو طرح افتتاح و یک طرح در شهرضا کلنگ‌زنی شد.

از جمله این پروژه‌ها بخش تفریحی و رستوران باغ بانوان شهر منظریه بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت، همزمان نیز عملیات احداث بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی جنوب استان اصفهان در شهر منظریه کلنگ‌زنی شد این پروژه در راستای ایجاد رفاه، کاهش تصادفات، ارتقای امنیت در سفر و توسعه گردشگری ایجاد می‌شود.

 مساحت زمین این پروژه 50 هزار متر مربع است و در 2 فاز و 10 هزارمترمربع احداث خواهد شد، مبلغ اعتبار این پروژه 40میلیارد ریال است و در قالب وام در 4 مرحله تخصیص می‌یابد .

از دیگر پروژه‌هایی که افتتاح شد، یک واحد تولید نخ بی‌سی‌اف پلی پروپیلن و تابندگی و تثبیت حرارتی انواع نخ‌های فیلامنت شرکت پلیمر ریس اسپادانا در شهرک صنعتی رازی شهرستان شهرضا بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این واحد تولیدی با هزینه‌ای بالغ بر 78 هزار و 41 میلیون ریال در فضایی به مساحت 5 هزار و 703 متر مربع احداث شده است، این طرح با ظرفیت تولید و صادرات 3 هزار و 500 تن نخ در سال برای 19 نفر اشتغالزایی داشته است.

از دیگر پروژه‌هایی که امروز در شهرضا افتتاح شد، مرکز اقامتی ترک اعتیاد بوستان زندگی، مهد کودک سرزمین ستاره‌ها و مرکز مشاوره روانشناختی شکوه زندگی بود.

سومین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد « بوستان زندگی» در فضایی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مهد کودک «سرزمین ستاره‌ها» در فضایی به مساحت 94 متر مربع و ایجاد اشتغال برای 4 نفر افتتاح شد و مرکز مشاوره روان‌شناختی «شکوه زندگی» در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای افتتاح شد.

همزمان با هفته دولت 89 طرح عمرانی، کشاورزی و صنعتی با اعتبار بالغ بر 386 میلیارد ریال در شهرستان شهرضا به بهره‌برداری رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار