فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق و دستگیری ۱۶ نفر در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 23 August 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ سهراب قرقانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با ورود کالاهای خارجی قاچاق ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم طی یک عملیات ویژه 8 دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل کالای خارجی قاچاق را حین کنترل خودروهای عبوری شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه رانندگان خودروها فاقد هرگونه مدارک قابل استناد گمرکی برای بار خود بودند، افزود: در این عملیات محموله‌های کالا قاچاق شامل لوازم برقی، لوازم آشپزخانه، ماشین آلات کشاورزی، لوازم صوتی و تصویری اقلام خوراکی و نوشیدنی، لوازم التحریر و لوازم ورزشی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ارزش کالاهای مکشوفه را براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه 8 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه 16 نفر دستگیر و به اتهام حمل کالای خارجی قاچاق دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی با تمام ظرفیت و توان عملیاتی خود با قاچاقچیان کالا و مخلان اقتصاد کشور برخورد می‌کنند و از شهروندان نیز می‌خواهیم که هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار