ستاره ایرانی تیم فوتبال اوسترشوند،امروز در تست پزشکی این تیم فرانسوی «امیان» شرکت می کند.
کد خبر: ۶۴۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 23 August 2018

به گزارش تابناک : ظاهرا ماجرای انتقال سامان قدوس ستاره ایرانی تیم اوسترشوند به یک تیم خارجی به سرانجام رسیده و این بازیکن قرار است به امیان فرانسه ملحق شود.
یک روز پس از اعلام توافق این دو باشگاه سوئدی و فرانسوی، رئیس باشگاه امیان تایید کرد که قدوس امروز در تست پزشکی این تیم شرکت خواهد کرد تا پس از پشت سر گذاشتن این مرحله با این تیم قرارداد امضا کند.
اکسپرسن سوئد، با اشاره به حواشی ماجرای انتقال سامان قدوس نوشت: کیندبرگ رئیس باشگاه اوسترشوند پس از پایان این تیم برابر کالمار از پذیرش پیشنهاد باشگاه رن فرانسه برای قدوس خبر داد. چند روز بعد باشگاه هوئسکای اسپانیا اعلام کرد که با سامان قدوس قرارداد منعقد کرده است، اما اکنون تیم سومی در مسابقه بر سر جذب سامان قدوس به پیروزی رسیده است. اکسپرسن اطلاعاتی دریافت کرده بود که اوسترشوند و امیان فرانسه با هم به توافق رسیده اند.
این روزنامه همچنین اظهار داشت که قدوس امروز (پنج شنبه) در تست پزشکی امیان شرکت می کند، چیزی که برنار جوانین برای رئيس باشگاه فرانسوی نیز در گفتگو با آفتون بلادت تایید کرده است.

او گفت:" بله، ما با همه توافق رسیده ایم ، اما او باید اول معاینات پزشکی را پشت سر بگذارد. "
در حالی که اکسپرسن مبلغ انتقال قدوس به امیان را 40 میلیون کرون عنوان کرده ، اما طبق نوشته روزنامه افتون بلادت مبلغ انتقال به طور قابل توجهی بیشتر از این است. این روزنامه می نویسد که اوسترشوند برای این مهاجم مبلغ 60 میلیون کرون دریافت می کند. 
در صورتی که این انتقال صورت بگیرد قدوس پس از زلاتان ابراهیموویچ و الکساندر ایساک ، سومین لژیونر گران قیمت سوئد خواهد بود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :