سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد کلیات منع به کارگیری بازنشستگان به تصویب این شورا رسیده است؛ این در حالی است که عنوان می شود محمد علی افشانی، شهردار تهران باید از بهشت خداحافظی کند اما وی روش بهتری برای دور زدن قانون را بلد است.
کد خبر: ۶۴۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 16 August 2018
به گزارش تابناک : بر اساس شواهد و مدارک، شهردار تهران به دلیل بازنشستگی باید از بهشت خداحافظی کند. این در حالی است که وی عنوان می کند که بازخرید کرده و تا 35 سالگی امکان خدمت رسانی دارد اما به عقیده برخی وی جز بازنشستگان محسوب می شود و باید به سرعت جای خود را به شهردار جوانتری بدهد.
 
این در حالی است با توجه به اینکه وی می داند باید از پایتخت برود همشهریان خود را به سرعت وارد سیستم مدیریت شهری کرده است این در حالی است که در زمره تعهدات وی مقابله با آوردن دوستان و آشنایان در سیستم مدیریت شهری است. 
 
اما آیا شهردار تهران باید خداحافظی کند؟ عنوان می شود که شهردار تهران بازنشسته نیست و بازخرید کرده است اما شرایط اعاده به کار برای کارمندان و کارکنان بازخرید شده به گونه ی دیگریست؛ بنا به شنیده ها عدم انجام تعهدات دستگاه اجرایی در قبال کارمند بازخرید شده موجب اعاده به کار نمی شود و استخدام مجدد افراد بازخرید شده در هر صورت ممنوع است و در غیر اینصورت اخذ پست و به کارگیری فرد در شهرداری و دیگر نهادها طبق قانون، تخلف محسوب و قابل پیگرد قانونی است.
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار