مدیر گروه اعزام مبلغان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امسال در راستای اجرای طرح نشاط معنوی ۱۶ ملبغ از شهر مقدس قم به امامزادگان عظیم الشان استان اصفهان اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 12 August 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام و المسلمین علی محرابی اظهار داشت: امسال نیز براساس اعلام نیاز مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان عظیم الشان استان اصفهان مبنی بر حضور مبلغ جهت اجرای طرح نشاط معنوی با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته شد 16 مبلغ مجرب و متعهد به امامزادگان شاخص استان اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این مبلغان اعزامی براساس کتاب‌هایی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه کرده و همچنین استانداردهای مشخص شده در سه سطح دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم به دانش‌آموزانی که در این طرح و در کلاس‌های درسی شرکت دارند آموزش‌های لازم را با هدف ارتقاء سطح علمی آنان ارائه می‌کنند.

مدیر گروه اعزام مبلغان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین دوره های خداشناسی، انسان شناسی، احکام و اعتقادات را به همراه نشست های تخصصی شامل؛ ازدواج، مهارت های فردی، مهارت فرزند آوری و مهارت فرزند پروری هستند را نیز برای خانواده ها با رویکرد تحکیم خانواده در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی در جوار بقاع متبرکه را برگزار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی محرابی در ادامه گفت: ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها، پاسخگویی به مسائل شرعی و ایراد سخنرانی از دیگر برنامه هایی است که توسط این افراد در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی در ادامه یادآور شد: این کلاس ها از 15 تیر ماه در جوار بقاع متبرکه آغاز شده و به مدت 45 روز و تا 1 شهریور ماه نیز با هدف غنی سازی اوقات فراغت در جهت ترویج زندگی به سبک اسلامی برای گروه سنی 8 ال 18 سال در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان در قالب طرح نشاط معنوی اجرا می شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار