مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس 80 واحد آموزشی با 500 کلاس درس در سطح استان اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۴۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 12 August 2018

به گزارش تابناک : علی اکبر کمالی در حاشیه سفر به شهرستان کاشان، اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد آموزشی اعتباری معادل 1200 میلیارد ریال صرف شده که بخش عمده آن توسط شهروندان نیکوکار تامین شده است.

وی تصریح کرد: مناطق 41 گانه آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود 13 هزار فرهنگی روبرو است که برای جلوگیری از این چالش در تلاش هستیم از همکاران بازنشسته، نیروهای خرید خدماتی و برون سپاری استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سه ساله شدن دوره تحصیلی هنرستان، گفت: برای اجرای پایه دوازدهم، با کمبود فضای آموزشی روبرو می شویم که با استفاده از برون سپاری و ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد اسلامی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی با تقدیر از خدمات نیکوکاران مدرسه ساز، گفت: از مجموع پنج هزار واحد آموزشی در سطح استان اصفهان، 40 درصد آنها تخریبی است و امیدواریم با استمرار مشارکت مردم نیکوکار این مشکل برطرف شود.

به گزارش ایسنا، 57 هزار فرهنگی در 41 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان اصفهان به امر آموزش 860 هزار  دانش‌آموز این استان مشغول هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار