اعضای باند4 نفره ای که با ترفند نصب غیر مجاز کنتور برق از شهروندان بالغ بر 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 10 August 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ محمد حسین اسماعيلی سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی اینکه فردی به همراه 3 همدست دیگر خود با غصب عنوان مأمور اداره برق به صورت غيرقانونی اقدام به نصب کنتور و اخذ انشعاب از شبکه و انتقال برق سراسری برای شهروندان کرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان در ازای دريافت مبلغ 4 تا 8 ميليون تومان اقدام به نصبب کنتور تک فاز و سه فاز می کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقيقات ميدانی گسترده و تلاش شبانه روزی مأموران، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و هر 4 نفر برای رسیدگی قانونی برای جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار