مهاجم سودانی تیم الدحیل قطر معتقد است که تیمش از آمادگی لازم برای عبور از سد پرسپولیس و صعود به مرحله نیممه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برخوردار است.
کد خبر: ۶۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 09 August 2018

به گزارش تابناک : المعز علی در پاسخ به این پرسش روزنامه استاد الدوحه قطر که چهار بازی الدحیل در لیگ ستارگان تا پیش از مصاف با پرسپولیس چه تاثیری در آماده‌سازی آنها خواهد داشت گفت: فکر می‌کنم شروع زودهنگام فصل جدید لیگ ستارگان قطر به ما کمک زیادی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد کرد. بازی عالی برابر الریان انجام دادیم و چهار بازی در لیگ ستارگان قطر اطمینان لازم را برای الدحیل جهت رسیدن به سطح فنی موردنظر برای عبور از سد پرسپولیس و صعود از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ایجاد می‌کند.

مهاجم تیم الدحیل افزود: ما در بازی رفت میزبان هستیم و رویارویی با پرسپولیس در ورزشگاه خلیفه یا حتی ورزشگاه باشگاه السد همیشه به خاطر اتمسفر ایده آل کمک‌کننده بوده است.

وی درباره مصدومیت کریم بوضیاف و اسماعیل محمد، 2 بازیکن کلیدی تیم الدحیل هم اظهار داشت: هر تیمی می‌تواند از این شرایط عبور کند و قطار الدحیل توقف نمی‌کند. قدرت لازم را برای ادامه حرکت‌مان داریم و برای صعود از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مصمم هستیم.

دیدار رفت الدحیل قطر - پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 27 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار