معاون اقتصادى استاندار:
معاون اقتصادی استاندار گفت:برخی بانک‌های استان از قوانین تفسیر شخصی دارند که این امر سبب معطلی در امور شده در حالی که مسئولان باید قوانین را به نفع مردم و توسعه تولید تسهیل کنند.
کد خبر: ۶۳۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 05 August 2018

بانک‌های استان قوانین را به نفع مردم و رونق تولید تسهیل کنند

به گزارش تابناک قزوین،" منوچهر حبیبی" در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران بانک‌ها باید علاوه بر مشاوران حقوقی، از مشاوره‌های تولیدی نیز استفاده کنند.

وی بیان کرد: مشاوران تولید در راستای رونق تولید، پرداخت تسهیلات و حمایت از تولیدکنندگان نقش بسزایی دارند که باید مدنظر قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به ضرورت تعامل بانک‌ها و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: بانک‌ها در قالب تسهیلات سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی و تسهیلات ثابت فعالیت دارند که روند پرداخت باید تسریع شود.

حبیبی گفت: براساس آمارها 1200 طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 20 درصد در سطح استان وجود داشته که با تکمیل این طرح‌ها 50 هزار اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی بانک‌های استان از قوانین تفسیر شخصی دارند که این امر سبب معطلی در امور شده در حالی که مسئولان باید قوانین را به نفع مردم و توسعه تولید تسهیل کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: سهم پرداختی بانک‌ها در تسهیلات بهین‌یاب باید مشخص شود این امر در حالی بوده که متاسفانه سیستم بانکی کند و بی‌رمق است و متناسب با نیاز تقاضاى جامعه فعالیت نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار