تابناک: رییس پلیس راه استان اصفهان از ترافیک سنگین در جاده های خروجی اصفهان به سمت مناطق شمالی کشور بویژه تهران در بعد ازظهر امروز یکشنبه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 20 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا رضایی افزود: امروز با پایان تعطیلات عید فطر شاهد ترافیک سنگینی از جاده های ورودی جنوبی، غربی و شرقی به استان اصفهان و خروجی شمالی در محورهای به سمت تهران خواهیم بود.

وی با تاکید بر آمادگی کامل پلیس راه استان اصفهان برای کنترل این ترافیک تصریح کرد: توان پلیس راه استان در چهار روز گذشته صد درصد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با تراکم سنگین خودروها در جاده های ورودی به اصفهان از سمت شمال و غرب و خروجی به سمت جنوب، غرب و شرق مواجه بودیم.



*** کاهش 70 درصدی تصادفات منجر به فوت

رئیس پلیس راه اصفهان همچنین از کاهش 70 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های استان در مقایسه با تعطیلات عید فطر پارسال خبر داد و گفت: امسال فقط یک مورد تصادف منجر به فوت در جاده خور - جندق داشتیم.

رضایی با اشاره به کاهش 50 درصد تصادفات جرحی در جاده های استان نیز افزود: در چهار روز گذشته سه مورد تصادف منجر به جرح در محورهای علویجه، نجف آباد و جندق رخ داد.

وی از رانندگان خواست تا در برگشت از مسافرت و در جاده ها با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و استفاده از کمربند ایمنی در هنگام مواجه با ترافیک صبر و حوصله داشته باشند و بهنگام خستگی و خواب آلودگی استراحت کنند.

طول راه های برون شهری استان اصفهان منهای راه های روستایی چهار هزار و 892 کیلومتر است که دو هزار و 812 کیلومتر آن راه های شریانی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :