پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در روزهای گرم مرداد در تازه‌ترین اکران‌های خود فیلم "مرداد" و "کاتیوشا" را به روی پرده نمایش می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 27 July 2018

به گزارش تابناک : در روزهای گرم مردادماه سینماهای اصفهان تازه‌ترین محصولات سینمای ایران را در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده دارند.

"کاتیوشا" نام تازه‌ترین اثر سینمایی علی عطشانی است از امروز 5 مردادماه در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود.

این فیلم با هنرنمایی بازیگران چون هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه ونیما شاهرخ‌شاهی به نمایش درآمده است و در خلاصه این فیلم آمده است "من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی".

"من دیوانه نیستم" دیگر فیلم سینمایی است که در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده رفته است، این فیلم به کارگردانی علیرضا امینی است و بازیگرانی چون مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، سیروس کهوری‌نژاد، محمدرضا داوودنژاد، دانیال مقدم، امید روحانی، مهدی ماهانی و پژمان جمشیدی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"مرداد" تازه‌ترین اثر سینمایی بهمن کامیار است که بازیگرانی چون محمدرضا فروتن ، مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور ، بهنوش بختیاری و اندیشه فولادوند در آن به ایفای نقش پرداختند.

"مرداد" روایتگر  داستان زوج جوان پرستاری است که بعد از سالها زندگی مشترک میخواهند صاحب فرزند شوند اما با موانعی روبرو هستند.

فیلم طنز اجتماعی "هزارپا" ساخته ابوالحسن داودی نیز در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده است.

این فیلم روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند که رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در آن به ایفای نقش پرداختند.

همچنین فیلم شاد و کودکان "خاله قورباغه" تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی است که در پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.

این فیلم خاطره‌انگیز با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی تولید شده است و تهیه‌کنندگی آن را فرشته طائرپور برعهده دارد.

"شماره 17 سهیلا" آخرین ساخته محمود غفاری است که روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه دار شود.

زهرا داودنژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند که علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم اجتماعی را در سالن کافه رادیو پردیس سینمایی چهارباغ تماشا کنند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار