مطلب اینستاگرامی مهرعلیزاده، استاندار اصفهان که در واکنش به انتقادات باغداران اصفهانی نوشته شده بود باعث نگرانی مردم استان یزد شد.
کد خبر: ۶۳۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 27 July 2018

به گزارش تابناک یزد، مهر علیزاده استاندار اصفهان در استان خود، با شدیدترین نقدها در حوزه مدیریت آب مواجه است در واکنش به انتقادات کشاورزان فلاورجان نوشت: باغدار عزیز قهدریجانی که در اینستاگرام من پست گذاشته ایید ، و سایر باغداران عزیز استان اصفهان ، عزیزان من ،
من هر گز به شما خلاف واقع نگفته ام . اگر یادتان باشد،گفتم حتی لازم باشد با آبپاش درختان شما را آبیاری میکنم . یکماه و نیم پیش در شهرستان فلاورجان ( قهدریجان شما ) و ۷ شهرستان دیگر چاه هایی که برای آب شرب مردم بود و ده ها چاه اجاره ای دیگر را اختصاص دادیم به آبیاری باغات و آب شرب مردم را از لوله انتقال آب یزد گرفتیم . خودم هم آمدم در خمینی شهر سر چاههای آب و باغات شما عزیزان .
برای بخشی از هزینه های حمل اب با تانکر از چاهها به باغهایتان هم مبلغی بلاعوض تعیین کردم . آیا این نهایت عمل به وعده نیست ؟
چه میتوانم بکنم وقتی شهرهای بالادست هر چه آب در رودخانه رها میکنیم برمیدارند و نمی گذارند به شما برسد ؟ آیا میتوان همه آب سد را رها کنیم و در مسیر برداشته شود و در تابستان گرم در شهرهای مختلف از جمله اصفهان دو میلیون نفری حتی آب شرب هم نداشته باشیم ؟
شما به جای بنده باشید ، چکار میکنید؟

این مطلب باعث نگرانی مردم استان یزد شده است چراکه دلیل کاهش سهمیه آب شرب مردم یزد را آبیاری باغات اعلام کرده است. از طرفی با این مطلب، نشان میدهد بخشی از خط لوله اختصاصی آب شرب یزد در اختیار اصفهان قرار گرفته است.
واکنش های منفی زیادی به این مطلب اینستاگرامی در شبکه های مجازی استان یزد در حال انتشار است.

 پست ایسنتاگرامی جنجالی استاندار اصفهان درباره خط لوله آب شرب یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار