رئیس هیات کبدی استان ایلام گفت: فاطمه منصوری عضو تیم ملی کبدی کشور در رده بزرگسالان برای برگزاری مسابقه دوستانه همراه تیم ملی کشور عازم کشور هندوستان می شود.
کد خبر: ۶۳۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 25 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا رئوفی  اظهار کرد : منصوری در یازدهمین اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت های آسیایی 2018 اندونزی جاکارتا به میزبانی تهران حضور داشت.

وی تاکید کرد: این کبدی کار از ورزشکاران توانمند و عضو ثابت اردوهای تیم ملی است و سال گذشته در مسابقات آسیایی موفق به کسب مقام سوم شدند و امیدواریم امسال نیز با توجه به شرایط خوب تکنیکی این بازیکن، شاهد حضور بیشتر وی در رقابت های تیم ملی باشیم.

رئیس هیات کبدی استان ایلام در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر کبدی یادآور شد: رقابت های لیگ برتر پس از پایان مسابقات آسیایی جاکارتا آغاز می شوند و در تلاشیم تیم لیگ برتری ایلام به جایگاه شایسته خود در این مسابقات دست یابد.

رئوفی اضافه کرد: سال گذشته این تیم موفق شد به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر دست یابد و امسال نیز با برنامه ریزی مناسب و تمرینات مداوم حضور قدرتمندی در این رقابت ها خواهد داشت.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت: رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور در 2 بخش دختران و پسران نیمه دوم شهریور ماه به میزبانی اردبیل آغاز می شود و 2 تیم دختران و پسران نیز از استان ایلام در این رقابت ها حضور دارند.

رئیس هیات کبدی ایلام گفت: تیم نوجوانان ایلام در بخش پسران برای نخستین بار و تیم دختران برای دومین بار به این رقابت ها اعزام می شوند و امیدواریم با تجربه کم این ورزشکاران شاهد موفقیت آنان باشیم.

به گزارش ایرنا، کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا حضور داشتند.

استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند و در رشته کبدی ورزشکاران شایسته ای در قالب تیم های منتخب استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار